Pero Yeniköy

Deniz kenarında günün her saatine uygun bir mekan arıyorum diyenler bir bakabilir mi? Pero Yeniköy’ü anlatmaya başlıyorum herkes geldiyse

Pero sabahtan akşama her öğüne uygun menüsüyle ve içeriğiyle oldukça iyi. Kahvaltıdan atıştırmalık ve ana yemeklere kadar öz bi menüsü var. Kokteylleri oldukça popüler. Sıcak kahve/çay servisleri akşam 17.00a kadar devam ediyor. F/P dengesi ise oldukça başarılı.

Menüsünde birçok yere göre az seçenek var gibi görünse de her tabak kaliteli olduğu için seçim yapmak zor açıkçası. O yüzden mutlaka şunu yemeliyim diye düşünmeden canınızın o an istediğine göre seçim yapın bence. Kestane ve porçini mantarı, havuçlu hazırlanan fettucine seçtim. İçerisinde sarımsak ezmesi ve adaçayı aroması, üzerinde de parmesan ile yüksek lezzet içerir. Mantarlı patates püresi üzerine bazlama ekmeği onun üstüne de uzun pişirilen dana yahni eklenince yine lezzetli ve doyurucu bi tabak olmuş. İkisi de çok güzeldi. Yanına bir de kokteyl kondurdum. Cin ile hazırlanan kokteylleri daha çok severim, bir de biraz ekşi ve sert. Bu kokteyl tam öyle.

İçeri girdiğiniz an, ayaklarınız sizi denize doğru götürücek zaten ona şüphe yok. Talep çok olunca, teras da küçük olunca masalar maalesef biraz yakın gelebilir. Fakat aralarda çiçek gibi ayırıcı detaylar kullanılınca o kadar rahatsız edici gelmedi bize. İçerisi ise daha toprak tonlarında bir mekan olmuş. Özellikle duvar resimleri mekana ayrı bi estetik katmış. Ama tabiki yer bulabilirseniz kesinlikle teras.

Burası ilk date mekanı için çok tatlı olur gibi geldi bana. Hem manzarası, hem her saate uygun oluşu. Bir şeyler atıştırmakla başlayıp keyifli oturdukça masaya eklenen şeylerle güzelleşen, keyiflenen bir date. Oturup çalışmak değil de günden keyif almak için gidilmeli buraya.

Mekanda özellikle belirtmek istediğim başka detay çalışan herkesin ilgisinin ve bilgisinin çok yüksek oluşu. Menüde sorduğum her soruya detaylıca yorum yaptılar, aşırı kibar ve ilgililer.