İzmit merkezde, tam şehrin hareketinin içinde ama bir o kadar da kendi küçük dünyasını kurmuş bir kahveci burası. Sokakta karşılıklı iki dükkana yayılması zaten başlı başına bir ipucu; belli ki seviliyor ve yetmemiş, büyümüş. Özellikle yaz aylarında dışarıya taşan masalarıyla buranın çok keyifli bir mola noktası olacağını daha ilk bakışta hissediyorsunuz.
Ben gittiğimde içeride vakit geçirdim ve tam anlamıyla cozy dediğimiz o sıcak, rahat atmosfer vardı. Uzun uzun oturup kitap açmalık ya da arkadaşlarla sohbet etmelik bir enerjisi var. Kahveler zaten gayet başarılı ama menüdeki crumble beni ayrıca mutlu etti.
Çalışanların yaklaşımı da mekanın ruhunu tamamlıyor diyebilirim, ilgili ama bunaltmayan, samimi bir servis vardı.
Bence burayı kahvaltıdan ziyade gün içinde bir kaçamak, küçük bir mola, belki tek başına geçirilen sakin birkaç saat için düşünmek daha doğru. Ben Sapanca’ya giderken yol üstü deneyimledim sıklıkla ziyaret edebileceğim bir noktada değil ama tahminimce merkezi bir noktada olduğu için özellikle yaz aylarında ya da hafta sonları yer bulmak zor olabilir. Kaydetmenizi öneririm!











